ممنوع دخول الزنوج والكلاب 

التنبيه الصادم فى عز انتشار التفرقة العنصرية فى أمريكا 

افتكرته لما دخلت مدونة 
ولقيت صاحبها عامل تنبيه ان مدونته للآدميين بس
 وممنوع دخول الاخوان 

استمروا ياجماعة 
خلونى اشوف روح الثورة الحقيقية 

5 التعليقات:



norahaty يقول...

معلش !!
العيب لما يجى من
أهل العيب ما يبقاش عيب
احنا فى وقت التمحيص يامس
ربنا يثبتنا على الإيمــــــــان

فاتيما يقول...

معلش ...

حنعيش يعنى حنعيش يقول...

انا صاحب المدونة اللى مش عايز يدخلها اليهود ولا الاخوان :
انا مع الانقلاب العسكرى ... وانا ضد الاخوان ... وباتمنى زوالهم من الوجود .. مش كده وبس .. انا عايز السيسى رئيس الجمهورية ... وشفيق نائب ... وجهة نظرى وانا حر فيها بدافع عنها بكل طريقة ممكنه ... وانتى كمان حرة جدا فى وجهة نظرك ... ودافعى عنها بكل طريقة ممكنه ... ربنا يوفقك ويرجع لك مرسى ودراويشة ... حقك عادى جدا

حفيدة عرابى يقول...

أستاذ اسلام
أهلا بك فى أول زيارة ..كنت اتمنى الزيارة تكون فى موقف حسن من كده ...لكن مش مشكلة
فعلا أنا كنت اقصد حضرتك لما دخلت المدونة ولقيت الجملة اياها شدتنى وضايقتنى ...حضرتك حر تعبر عن رأيك بالطريقة اللى تعجبك وأنا كمان حرةاعترض على الافكار اللى اشوف انها تستحق الاعتراض منى مادام ده بيحصل من غير تجريح
حضرتك عبرت عن رأيك وأنا شوفت فيه عنصرية شديدة للأسف
على المستوى الانسانى لو حضرتك زعلان من البوست فأنا آسفة لكن ده مش هيغير رأيى

حنعيش يعنى حنعيش يقول...

والله العظيم ما انا زعلان ... والعفو على الاسف ...اسمحيلى حأقولك كلمة كنت بكرهها اوى لما كانت بتتقالى وانا فى سنك ... كانت بتعفرتنى ... بس بعد كده ... وبكل بساطة ... اعترفت ان اللى كان بيقولهالى كان صح ... حقولهالك ... بس لما يجى اليوم وتقولى فعلا الجمله صح ... ابقى افتكرينى بالدعاء .... الجمله هى : لما تكبرى والدنيا تعلم عليكى حتفهمى