زيارة مستشفى ابو الريش

حالة من العجز الشديد عن الكلام  فى كل موقف مطلوب فيه كلام

لكن الحمد لله ان فى أشخاص جميلة كتبت عن خير يارب يكون لينا نصيب فيه 






13 التعليقات:



فاتيما يقول...

ميرسى يا فيدو
يا حبيبتىىىىى
ع التنويه


البلوجر عامل معايا الدنيئة
على رأى خيخة الله يمسيها بألف خير

مش راضى ينزل البوست دا
ف الريدر
مع انى كل شوية اغير التاريخ
و احدثه لعل و عسى
بس ندالة بلوجرية متأصلة
عشان تعرفى انك
لست وحدك يا حبيبتى
ف هذوها المأساة


هل أطمع
انك ممكن تيجى اليوم دا ؟
نفسى اشوفك قوى
بجد
لو ينفع متبخليش علينا
و عليا


و ربنا يا حبيبتى يكرمك
انتى شاركتى بنشرك للحكاية

بوسات و حضونات
يا فدافيدو يا جميلة

حفيدة عرابى يقول...

العفو ياطمطم على ايه
ربنا يسامحه البلوجر ده لما بيعمل الدنيئة بيعملها بذمة قوى
عموما لاتقلقى الاحباب كتير
والخبر انتشر
وانا كمان حطيت لنك للبوست بتاعك على الفيس

نفسى والله ياطمطم آجى واجرب الفرحة اللى وصفتيها
واخد البوسات والحضونات
بس لغاية اللحظة دى مش هينفع
ادع لى ربنا ييسر الامور واعرف آجى

انتى اللى بوسات وحضونات ياأحلى طمطم

غير معرف يقول...

هقول ايه بس كنت ناوى الاعتزال لكن معرفتش مقال اكثر من رائع لاليس عن الفرائض المنسيه ... ومقالين لك بجد يا بنتى ربنا يحمى امثالكم من كل سؤ بحق هذا الشهر الفضيل .

حفيدة عرابى يقول...

استاذ مدحت
أهلا بحضرتك
كل سنة وحضرتك طيب وبخير والى الله أقرب
جميل جدا الغاء قرار الاعتزال
انا كنت ناوية استنى لاخر رمضان لان حضرتك قلت رايح عمرة باذن الله وكنت هاعمل نداء بلوجرى لحضرتك بالتراجع عن قرار الاعتزال
الحمد لله:)
ياريت حضرتك ماتحرمناش من تعليقاتك وطلتك علينا

غير معرف يقول...

هيه العمره يا بنتى كانت 10 ايام فقط لكن هقولك كلمه انا لو عرفتينى من سنه او اتنين كنت بحلم بعمره واحده حتى شوفى ربنا اكرمنى ب اتنين فى سنه واحده عقابلكم يارب وربنا يقدرنى واحاول اعملها كل سنه ربنا ما يحرم حد ابداا .
عمك مدحت

حفيدة عرابى يقول...

استاذ مدحت
الف حمدا لله على السلامة
ربنا يتقبل صالح الاعمال
اللهم امين على الدعاء الجميل ربنا يرزقنا واياك
الحمد لله ان حضرتك بخير وبتشرفنا تانى بتعليقاتك

قوس قزح يقول...

جزاكى الله كل خير على نشر البوست ده
و ياريت تقدرى تشاركى معنا يومها
هيكون لنا الشرف اكيد

كل سنة و انتى طيبة

حفيدة عرابى يقول...

قوس قزح
أهلا بك نورتينى
انتم جزاكم الله خيرا على مجهودكم واصراركم عليه
نفسى والله اشارك فى اليوم ده
ادع لى:)
كل سنة وانتم جميعا بخير

غير معرف يقول...

بصى بقى يا حفيدة عرابى باشا انا شايف الكل بيطالب بوجودك معاهم يوم 28 ومدام يا بنتى انتى فى القاهره اعتمدى على الله وروحى انتى اللى هتكسبى فى الشهر العظيم ده زياره هناك افضل من مليون بوست تكتبيهم ومتنسيش انك هتكسبى ثواب عظيم بوجودك وسطهم ارمى حمولك على الله فهو خير المعين لكم ان شاء الله .
عمك مدحت

حفيدة عرابى يقول...

استاذ مدحت
شكرا جزيلا على نصيحة حضرتك
ادع لى بس حضرتك عندى شوية حاجات مانعانى
لو حصل وخلصت منها
انا اتمنى جدا انى اكون معاهم

مونتي بوكيه ورد يقول...

ايه الجو الجميل دا كنت ببحث عن ذكريات ابو الريش السنه ال فاتت عشان اعمل دعاية الزيارة السنه دي ولاقيت البوست ال منوره فاتيما و نور ارواحكم الجميله
تحياتي :))

مونتي بوكيه ورد يقول...

:))

حفيدة عرابى يقول...

مونتى بوكيه ورد
أهلا وسهلا بحضرتك شرفتنى
أنا اسفة على التأخير فى الرد :$
بس ساعات اقرأ التعليق وانشغل فى حاجة وافتكر انى رديت عليه
كده انا فهمت ان حضرتك كنت موجود امبارح ؟؟
شرفتنا يافندم ويارب تنور دايما لقاءات المدونين
مع انى ماشفتش حضرتك لكن تتعوض مرة تانية ان شاء الله