استعجلت الرحيل

انتقال اضطرارى أرجو أن يكون مؤقتا مكانى الجديد هنا h-oraby.blogspot.com

5 التعليقات:



norahaty يقول...

حبيبتى الرابط لا يعمل
يعنى على راى صديق مدون
(فعصت)اللنك وما وصلتش لحاجة

norahaty يقول...

اعلق هنا على
موضوع التدريب
معلش :حبيبتى ما
تحكيه وللأسف يحدث
فى كل نواحيك
يامصرنا
العزيزة
اللذيذة

حفيدة عرابى يقول...

الدكتورة العسولة
صلحته ياحبيبتى
هى الدنيا كانت باظت منى جدا امبارح
فقررت انام علشان مش ابوظها زيادة
لغاية مااقدر اركز
شكرا جزيلا ياحبيبتى على اهتمامك
عاملة دوشة انا معلش:)


التدريب لما خنقتهم اتخنقت انا كمان
فقررت اسامحهم زى ماانت قولت لى:)

مؤقتا لغاية مااسترد صحتى النفسية:)

سبايدرمان يقول...

اخييييييييييييييرا
لقيت صفحه التعليقات
مش عارف اعلق عندك خالص بقالي فتره كبيره

المهم ممكن يكون العيب عندك على فكهر من القالب نفسه

حاولي تغيريه

يا اما قوالب من المنتشره على النت

او من القوالب الى جوه من جوجل نفسه
لو عايزه اي مساعده

ادخلي عندي و انا احاول اكون موجود و اكملك من برنامج المحادثه الى تحت

سبايدرمان يقول...

اه لو عندك اي قالب و عايزه تعربيه انا مكن اعربهولك ان شاء الله تعالي